برای تو،بهترین پدربزرگ دنیا..........
سلام من هستی ام.اول از همه خدا دوم خانواده ام و سوم پیانو ام همه چیز من هستند.عاشق کتابهام،سفر ، کارهای پر از هیجان و از همه بیشتر کنسرت رفتن و کنسرت گذاشتن در آینده ام.درس خوندن خیلی دوست دارم و از بودن با آدمای جالب لذت میبرم . امیدوارم ساعات خوب هرچند کم رو کنار هم بگذرونیم. یاعلی
تماس با ما http://www.peyvand.linux-web.ir/
برای تو،بهترین پدربزرگ دنیا..........

چگونه باور کنم که نیستی،

وقتی هنوز صدای گرم و مهربانت در گوشم شنیده می شود

چگونه باور کنم که پر کشیدی،

وقتی هنوز سرمست تماشای زیبایی ات هستم

باور نمی کنم،

چرا که در لحظه لحظه هایم حضور داری،

تو در زلال آبشاران جاری هستی

و

در لطافت عشق،به چشم می خوری

هنوز هستی و تا همیشه خواهی بود......

 

برای تو......

بهترین پدربزرگ جهان

دوست دارم آقاجون.....



نظرات شما عزیزان:

حمید
ساعت4:12---5 تير 1395
بسیار عالی
پاسخ:سلام..ممنونم


알리
ساعت4:02---5 تير 1395
سلام وبتون یکی از اون وب هاییه که تا حالا دوست داشتم.خیلی عالی
پاسخ:سلام ممنون مایه ی مباهاته منه جناب..روز بر شما خوش...یاحق


میلاد
ساعت16:06---10 تير 1394
سلام هستی جان.از وبلاگت خوشم اومد ممنونننننننن

پاسخ:سلام آقا میلاد ممنون نظر لطفتونه...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : هستی